Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Культова «Змійка» перебралася з телефонів Nokia в реальний світ

Компанія HMD Global, що займається випуском смартфоном під брендом Nokia оголосила про вихід нової версії всесвітньо відомої мобільної гри «Змійка». Завдяки платформі доповненої реальності від компанії Facebook, розробники змогли перенести найпопулярніший мобільний розвага початку 2000-х в реальний світ — і навіть на обличчя користувачів.

Культовая «Змейка» перебралась с телефонов Nokia в реальный мир

«Славетна гра повернулася в серця шанувальників марки в 2017 році, коли на Всесвітньому мобільному конгресі ми представили “Змійку” для додатка Facebook Messenger. Після поновлення вона стала ще цікавіше, оскільки при її створенні враховані захоплення нового покоління користувачів — тепер гравці можуть запрошувати друзів у гру, змагатися один з одним і ділитися досягненнями. Вперше за весь час свого існування “Змійка” не встановлена на телефоні, а доступна на універсальній платформі, що дозволяє залучити 121 мільйонів гравців. Команда HMD Global зробила улюблену гру користувачів затребуваною в епоху доповненої реальності: вбудовані в додаток Facebook фільтри забезпечують ефект особистої присутності в грі і допомагають гравцеві перетворитися на змійку, жующую яблука», — розповів Пекка Рантала, виконавчий віце-президент і директор з маркетингу HMD Global.

Оновлена версія «Змійки» дозволяє гравцям буквально стати зміями, що поїдають яблука. Для цього використовуються два фільтра: Snake Mask і Snake Real World. Перший працює з селфи-камерою, завдяки якій змійка набуває вигляд геймера. Другий фільтр активує основну камеру і транслює в гру зображення навколишнього світу.

Для гри в «Змійку» на будь-якому Android або iOS-смартфоні досить відкрити додаток Facebook, запустити камеру, натиснувши на іконку в лівому верхньому кутку, і вибрати фільтр Snake Mask.

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code