Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Масові емейл-розсилки: особливості, види і можливості

Інтернет-маркетинг використовує всі ефективні засоби для поширення важливої інформації. Серед інструментів маркетолога email-розсилки – повідомлення, які доходять до адресата максимально швидко. Саме такі листи дозволяють багаторазово підвищити рівень продажів, а також привернути увагу потенційного покупця.

розсилки емейл

Можливості та переваги емейл-розсилок

У методу маса переваг, він дозволяє забезпечити лояльне ставлення клієнтів за невелику плату.

Мінімальна вартість обслуговування

Розраховується на кожні 1000 осіб, які отримують листи практично за секунду. Деякі сервіси розсилки готові відправляти повідомлення за мінімальну плату, особливо для тих, у кого поки що передплатна база мінімальна-до 500-1000 осіб.

Актуалізація бази клієнтів

Імейл-розсилки дають можливість повернути інтерес клієнта або повністю виключити його з бази, якщо він більше не цікавиться контентом.

Постійна взаємодія аудиторії

Передплатникам і Користувачам важливо знати, що існує зворотний зв’язок, про них не забули і при необхідності вони завжди можуть відновити свій аккаунт в магазині або перейти в фазу активного покупця.

Автоматизація процесу

Масові емейл-розсилки дозволяють охопити за один раз величезну кількість одержувачів. саме таким способом можна повідомляти про заплановані акції, розпродажі, робити оголошень і анонсувати надходження нових колекцій. Отримають такі листи різні люди, вони ж можуть зацікавитися пропозицією, а після цього зробити замовлення.

Реанімація бази клієнтів

Повернути увагу користувачів, стимулювати продажу і нагадувати про себе – все це можливість емейл-повідомлень, які можна розсилати пачками і не витрачати на це великі кошти. Виконана робота не буде вважатися спамной, оскільки клієнт під час здійснення покупки або в процесі підписки сам залишає свої дані, він дає згоду на отримання рекламних, інформаційних та повідомлень з привітаннями, запрошеннями, пропозиціями.

Використовувати розсилки вигідно і новачкам, і гуру бізнесу. Це пояснюється тим, що база клієнтів стає неактуальною. І якщо одні втрачають інтерес до продукції магазину, інформаційних порталу та проектів з послугами, то в інших зацікавленість тільки зростає. Повідомлення додатково дозволяють збільшити життєвий цикл клієнта, який буде після нагадувань знову повертатися, щоб зробити замовлення. В іншому випадку зв’язок може обірватися.

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code