Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Огляд HyperX Cloud Alpha: занурення в звук

Одні кажуть нам, що класика не старіє, інші сміливо експериментують, адаптуючи всім відомі речі до реалій сучасності. Саме по такому шляху пішли інженери HyperX, представивши оновлену лінійку стіна Cloud новою моделлю. Що ж перед нами — таємниці еволюції або мистецтво некромантіі? Зустрічаємо: HyperX Cloud Alpha.

Вибір ігрової гарнітури — справа непроста, та ще й невдячна: спробуй поясни пересічному користувачеві, чому його прості, здавалося б, хотілки ну ніяк не вкладуться в бажані 500-1000 рублів. Розуміння того, як якісний звук здатний «розкрити» гру не гірше іншої відеокарти, приходить тільки на власному досвіді. І тоді питання вартості в 4-5 тисяч рублів за якісну акустику перестає здаватися статті з області квантової фізики.

 

Перший погляд

Обзор HyperX Cloud Alpha: погружение в звук

Комплектація стандартна для лінійки Cloud, тому можна обмежитися звичайним перерахуванням. У коробці, крім самих навушників, знаходяться:

  • м’який матерчатий чохол;
  • знімний четырехпиновый кабель в тканинній обплетенні, на якому розташований пульт регулювання гучності і кнопка відключення мікрофона. Довжина — 1,3 метра;
  • кабель-подовжувач для підключення до ПК: довжина — 2 метри, 2 роздільних штекера під мікрофон і навушники);
  • знімний мікрофон на гнучкій штанзі.

Технічні характеристики:

  • Тип амбушюр: Охоплює, закритого типу
  • Динамік: Оригінальний динамічний (50 мм) з неодимовими магнітами
  • Частотна характеристика: 13-27 000 Гц
  • Опір: 65 Ом
  • Рівень звукового тиску: 98 дБ SPL/мВт при 1 кГц
  • Коефіцієнт нелінійних спотворень: < 1%
  • Маса: 298 г (336 г з кабелем і мікрофоном)
  • Довжина і тип кабелю: Знімний кабель гарнітури (1,3 м) + подовжувальний кабель ПК (2 м)
  • З’єднання: Знімний кабель гарнітури — штекер 3,5 мм (4-pin.) + подовжувальний кабель ПК — 3,5 мм штекери стерео і мікрофона

Технічні характеристики мікрофона:

  • Елемент: Електретний конденсаторний мікрофон
  • Діаграма спрямованості: Вузький промінь, пасивне шумозаглушення
  • Частотна характеристика: 50-18 000 Гц
  • Чутливість: -43 дБВ (0 дБ = 1 В/Па, 1 кГц)

 

Зустрічають по одягу

Обзор HyperX Cloud Alpha: погружение в звук

Що став вже класичним екстер’єр лінійки Cloud чітко простежується в дизайні новинки. Основою конструкції виступає гнучкий металевий каркас над головою, несучий шарніри кріплення чашок динаміків. Амбушюри — м’які, обтягнуті «дихаючим» кожзамом, обшивка наголів’я виконана з того ж матеріалу і заповнена спіненим поліуретаном з ефектом пам’яті. Здавалося б, нічого нового — але це якраз той випадок, коли велосипед винаходити не треба: на голові сидить відмінно, вуха не потіють, шия не скрипить. Деякі зміни все ж присутні: збільшено виліт полудужек і радіус вигину металевої основи (що додало кілька посадкових розмірів в ширину), а для компенсації збільшеного ваги нової моделі кронштейни шарнірів обзавелися декоративними виїмками.

Обзор HyperX Cloud Alpha: погружение в звук

Колірне оформлення раніше суворе: червоне і чорне, нічого зайвого. Контраст акцентовано на алюмінієвих кронштейнах і фірмових логотипах. А ось форма чашок змінила звичну окружність на овал: габарити оновленої начинки трохи збільшилися. Окремої згадки заслуговує і новий кабель. Тепер — повністю знімається.

Змінився і пульт управління: компанія врахувала користувальницький досвід випадкових спрацьовувань регулятора гучності і кнопки вимикання мікрофона. У новій ревізії така «самодіяльність» практично зведена до нуля, а користуватися новим пультом все так само просто і зручно.

Обзор HyperX Cloud Alpha: погружение в звук

 

Поліпшення в звуці

Апгрейд існуючої лінійки пристроїв — справа звичайна. А ось тип апгрейда — це вже зовсім інша історія. Часто буває так, що змінюється тільки комплектація девайса, а то і зовсім забарвлення. Але не в цьому випадку. Крім нововведень у вигляді модернізації пульта управління і став знімним кабелю, була проведена робота над звуковою складовою.

Як правило, подібне поліпшення зводиться або до «прокачування» низьких частот, або до збільшення деталізації звуку. Але в першому варіанті постраждають середні і високі діапазони, а в другому — пропаде об’ємність звучання.

А якщо хочеться отримати і те, і інше? Вихід, звичайно, є — але зводиться він в більшості випадків до використання комплектуючих класом вище: а це і на ціннику позначиться і на позиціонуванні в поточній лінійці. Та й коль скоро в преміум-сегменті бренду вже існує HyperX Cloud Revolver і його «розігнана» версія з віртуальним 7.1 – Revolver S, то навіщо зайвий раз порушувати гармонію в сформованому модельному ряду?

Обзор HyperX Cloud Alpha: погружение в звук

Втім, в гарнітурах «старшого класу» давно існує перевірена технологія, що дозволяє досягти якісного звучання без зайвих витрат. Вірніше, дві: замість класичної компоновки одного Hi-End динаміка з однією ж резонуючій камерою можна застосувати одну з двох альтернатив. Перша — це кілька випромінювачів з різними характеристиками; такий підхід характерний для «преміум»-моделей. Друга — використання одного випромінювача з різними резонаторами. Саме ця компоновка і використовується в HyperX Cloud Alpha, дозволяючи відокремити НЧ-складову від середніх і високих частот. Форма резонансних камер підібрана у відповідності з ефективністю роботи в заданих діапазонах: у результаті і баси не дзвенять, і високі частоти чути чисто і виразно.

Обзор HyperX Cloud Alpha: погружение в звук

 

Тестування в іграх

Ігрові навушники — поняття багатогранне. Одним гравцям важливіше палітра відтворення спецефектів і фонової музики, а іншим подавай точність позиціонування звуку. Для других HyperX і випустила «киберспортивные» Cloud Drone і наближені до них Cloud Stinger; більша ж частина лінійки (Cloud, Cloud II, Cloud Core, Cloud Alpha, Silver Cloud, CloudX) є компромісним рішенням між достовірністю звукопередачі і точністю ігрового орієнтування на місцевості.

Обзор HyperX Cloud Alpha: погружение в звук

Що стосується протестованих для огляду ігор — претензій до новинці немає. Рев моторів, вибухи та інші спецефекти, включаючи постріли всіх можливих калібрів, голоси персонажів у катсценах і під час бою — все звучить, що називається, loud and clear. З позиціонуванням звуку теж порядок: сторону, з якої пікірує ворожий винищувач або атакує болід суперника на крутому повороті, визначити ніяких труднощів не склало. А вже бінауральні ефекти при грі в Hellblade: Senua’s Sacrifice гідні свого ігрового «Оскара» за роботу зі звуком. Голоси прямо у тебе в голові — відчуття непередаване: погравши годинку-інший, дізнаєшся про шизофренії більше, ніж на лекції з прикладної психіатрії.

За голосовий зв’язок відповідає вже традиційний для всього покоління «Клаудов» знімний мікрофон: електретний конденсаторний елемент з вузьконаправленої діаграмою чутливості і пасивним шумозаглушенням. Звук передає чисто, незалежно від гучності мовлення. Можна і в нічному рейді здавлено шипіти, і в п’ятницю ввечері танковий полк координувати на заздрість сусідам. І в тому, і в іншому випадку команда вас почує чітко та без викривлень тембру.

 

Музична пауза

Сама спірна і суб’єктивна частина тесту: священні війни аудіофілов ведуть свою історію з часів вінілу, і взагалі є окремою інтернет-дисципліною.

Але все ж спробуємо абстрагуватися від крайнощів сприйняття й оцінити новинку з боку не надто досвідченого, але при цьому вимогливого до якості акустики користувача. Нас цікавить в першу чергу чистота звучання музики і деталізація окремих інструментів і партій. Інше — від лукавого. Поїхали!

Обзор HyperX Cloud Alpha: погружение в звук

Звучання джазових композицій на висоті — якість відтворення нарікань не викликає, а сконцентруватися на вокалі, так і на окремому інструменті зразок труби або саксофона, не складе ніякої складності.

Враження від рок-композицій дещо відрізняються в залежності від конкретного жанру і виконавця. Класичні треки з переважанням інструментальних партій сприймаються на ура, але ось більш «важким» виконавцям, за суб’єктивним відчуттям, трохи не вистачає діапазону: звук часом сприймається трохи плосковато.

Класичну музику взагалі складно оцінювати у відриві від концертного залу — однак якщо закрити очі і відкинутися на спинку крісла, ефект такого «варіанту для ледачих» буде чудовим.

Електроніка звучить передбачувано. У хорошому сенсі цього слова: дзвінкий верх, низи в достатку. Те ж саме справедливо і для традиційного бруклінського жанру з його глухим речитативом.

Результат роботи Cloud Alpha ви вже й самі готові описати в подробицях: коли потрібно, звук відмінно «ділиться» на складові — але при бажанні можна просто закрити очі і розчинитися в музиці.

 

Підсумки

Обзор HyperX Cloud Alpha: погружение в звук

А в результаті ми отримали відмінний ремастерінг вже відомої нам серії Cloud. Звук — на висоті, ергономіка злегка змінилася, але від цього тільки виграла. Дизайн — акуратний, в міру строгий і без кричущих ігрових елементів, хіба що колірна гамма не найспокійніша. Але це фірмовий стиль HyperX, куди від нього дінешся. Просять за все це пишність 9000 рублів. Якість того варто.

Дізнатися більше про HyperX Cloud Alpha

Незвичайна конструкція, що забезпечує чудове звучання у всьому діапазоні частот — багато гарнітури можуть запропонувати подібне? Правильна відповідь: ні. Саме тому HyperX Cloud Alpha абсолютно заслужено отримує нагороду «Класний звук». А адже в ній ще і відмінний мікрофон є.

 

 

Плюси:

  • звук;
  • комфорт;
  • відокремлений кабель;
  • приголомшливий мікрофон.

Мінуси:

  • тільки один варіант розмальовки (немає чорної або сріблястою версії);
  • немає змінних амбушюр в комплекті (а хотілося б, враховуючи вартість гарнітури).

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code