Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Власники iPhone 6 і iPhone 6 Plus скаржаться на проблеми з тачскріном

 

Через два роки після випуску iPhone 6 і iPhone 6 Plus власники смартфонів почали скаржитися на роботу сенсорного екрану. У всіх випадках проблема супроводжується горизонтальній мерехтливий сірою смугою в області рядка стану і зависанням тачскріна, який перестає реагувати на дотики. Співробітники різних сервісних центрів кажуть, що до них регулярно звертаються люди з цієї поломкою. Рамі Одех з Нового Орлеана розповів, що за місяць йому на ремонт принесли сотню таких iPhone. Деякі фахівці з ремонту навіть впевнені, що практично кожен власник iPhone 6 або iPhone 6 Plus може в якийсь момент зіткнутися з непрацюючим екраном. Очевидно, що проблема має масовий характер. Але найдивніше те, що в Apple знають про це і відмовляються проводити ремонт або заміну, якщо закінчився строк гарантійного обслуговування. Постраждалим користувачам радять просто придбати новий смартфон.

“Проблема до смішного поширена, і Apple повинна була виконати заміну або безкоштовний гарантійний ремонт. Якщо у вас є iPhone 6 Plus, і ви ще не зіткнулися з цією поломкою екрану, то шанси того, що це проявиться в майбутньому, дуже високі”, – заявив фахівець з ремонту смартфонів.

Якщо пристрій покрутити в руці або натиснути на екран, то на час проблема зникає, але потім може ускладнитися – з’являться різні артефакти на дисплеї. З часом ситуація стає все гірше, поки екран і зовсім не перестає працювати. Найголовніше, що навіть якщо замінити екран, то з часом проблема знову дає про себе знати, і все повторюється.

Владельцы iPhone 6 и iPhone 6 Plus жалуются на проблемы с тачскрином

Фахівці з ремонту смартфонів вважають, що поломка пов’язана з тим, що контролер сенсорного екрану U2402 Meson Touch IC має заводський брак, або ж з-за того, що смартфон може гнутися і припой, який знаходиться на материнській платі, починає тріскатися, з-за чого пропадає контакт.

Співробітники ресурсу iFixit радять усім власникам iPhone 6 і iPhone 6 Plus, чиї апарати ще на гарантії, терміново звернутися в сервіс Apple. Решті ж доведеться йти в неофіційні сервісні центри, щоб їм замінили мікросхеми.

 

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code